Viimein sain aikaiseksi aloittaa 1-vuotis synttäreiden valmistelut... :) Kakun koristeet ovat tässä:

Tiivi-Taavi

492104.jpg

Hipsu

492084.jpg

Laa-Laa

492059.jpg

Pai

492074.jpg

Punainen ja vihreä ovat suoraan kaupan hyllystä, muut värit on värjätty itse. Mahassa on harmaan marsipaanin päällä sitä hopeakimalle pulveria Cake Centralista.

Mulla oli alunperin aikomuksena tehdä nämä valkoisesta vaahtokarkkitaikinasta/marsipaanista ja maalata sit vaan värit päälle. No vaahtokarkkitaikinaa en vaan saanut aikaiseksi, se tuntui aivan liian työläälle :),  joten päädyin marsipaaniin. Ensimmäiseksi tein tuon Pain ja siinä mulla oli kropassa valmiiksi punaista marsipaania, mutta naaman olin tekemässä sillä väritystaktiikallani. Se oli katastrofi! Minä en saanut kauniisti maalattua sitä naamaa, en sitten millään. Hyvä ettei jäänyt koko homma siihen. Ja niinpä ehdottomaksi ratkaisuksi osoittautui sittenkin tuon marsipaanin koko värjääminen tarvittavalla värillä. Mulla oli vaan negatiivinen kuva siitä värjäämisestä, kun olin joskus yrittänyt sitä apteekin jauhemaisilla väreillä. Mutta nyt ainakin näillä geelimäisillä väreillä se oli todella helppoa.