KMSU haastoi minut kertomaan 6 omituisuuttani. Pitkällisen harkinnan jälkeen (enhän minä ole omituinen vaan ne muut) päädyin seuraavaan listaan:

1. Kirjoitan listoja kaikesta. Kirjoitan listoja listoista, joita minun tarvitsee kirjoittaa. Olen tallentanut usein käytettyjä listoja (esim. mitä pakata mukaan mummolareissulle) tietokoneelle... Silti kauppalistaa minulla ei ikinä ole kaupassa mukana, unohdan sen aina kotiin!

2. En juo laisinkaan pelkkää vettä, sillä vesi on mielestäni todella pahaa.

3. Olen intohimoinen lautapelien pelaaja: lapsena aina lahjoin isoveljeni pelaamaan kanssani antamalla hänelle kaikki karkkini.

4. Olen kuin Sulo Vilén: ostan kaiken, mitä vaan halvalla saa. Jos joku tuote (mikä tahansa) on suuressa alennuksessa, on sitä hyvin vaikea vastustaa. Ostamalla sen säästän paljon rahaa... Tähän kategoriaan menee myös halvan bensan metsästys: sitä voi ajaa hakemaan vaikka kymmenien kilometrien päästä, jos se vaan on muutaman sentin halvempaa, kuin lähiasemalla.

5. Olen periaatteessa todella siisti ihminen. Mutta koska tunnen tarvetta siivota niin perusteellisesti, etten saisi sitä ikinä valmiiksi, on parempi olla siivoamatta ollenkaan...

6. Mieheni oli ehdottomasti sitä mieltä, että yksi omituisuuteni on tämä leivontablogi ja hurahtamiseni kakkuihin... :)

Haastan mukaan tähän hauskaan haasteeseen edelleem Poppiksen, Katen Makuhetkiä-blogista, Pullahiiren ja Tiian Runotytön blogista.